Néhány szempontot ha betartasz a weboldalad kapcsán marketing és vevőszerzés szempontjából, jobb eredményekre tehetsz szert a Google keresőben és teljesítményét illetően. Meggyőzöd a weboldaladra látogatókat, hogy jó a terméked.
Ezt hogyan érheted el?
Itt van #5 dolog, ami nem hiányozhat a weboldaladból, ha komolyan gondolod, amit csinálsz:
#1. Hiteles ügyfél vélemények: Eredeti képpel, és valódi vélemények szerepeljenek az oldalon, akár ha vállalkozásról van szó, a cég weboldal címét is kihelyezhetjük. Sőt, videó formájában is közzé tehetjük ezeket a véleményeket az erősebb hatás és meggyőzés eléréséért. Fontos, hogy valódi vélemények legyenek!
#2. Vállald fel magad: Legyen rólad kép a weboldalon, sajnos ezt nem lehet megúszni. Az emberek csak emberhez tudnak kötődni, nem „stock” fotókhoz vagy egy cég névhez. Vállald az arcod, hogy képviseld a céged!
#3. Mennyiségi és minőségi tartalom: Minimum 2-3db SEO szempontból helyesen megírt mondat szerepeljen minden termékednél. (Miről szól a terméked? Javaslat, mire használják? Mit tartalmaz? Honnan származik?) Részletesen tájékoztatod a felhasználót és eközben bizalmat keltesz benne és válaszokat kap az esetleges kérdéseire is.
#4. Valódi példák: A felhasználó már elhitte neked a reklámod, az oldaladon landolt és szeretne bizonyítékokat arra, hogy tényleg jó a terméked. Bizonyítsd hát be valós példákon keresztül, hogy valódi a termék és valódi az eredmény is. Akár előtte-utána fotókkal, videókkal.
#5. Garancia: A leendő vevő megkérdezi magától, hogy de mi erre a garancia, hogy ez nálam is működni fog? Elkezd kutakodni és ha nem találja, elhagyja a weboldalt. Garantáld a vevőnek a kívánt hatást, a növekedést vagy elégedettséget és tedd ezt egy jól látható helyre a weboldaladon.
A keresőoptimalizálás kiemelkedően fontos lépése annak, hogy az ügyfelek könnyedén megtalálják a weboldaladat. Természetesen lehetőség van utólagos optimalizálásra, azonban érdemes már eleve ennek tekintetében, tudatosan felépíteni a honlapot.
Fontos tudni, hogy a keresőoptimalizálás nem egy egyszeri beállítást, struktúra kialakítást jelent, a honlap folyamatos karbantartást igényel ahhoz, hogy az első helyezést megtartsd a Google találati listájában, illetve más keresőkben.
A havidíjas keresőoptimalizálás minden esetben kulcsszókutatással indul, emellett nagy hangsúlyt fordítunk a konkurencia elemzésre, beleértve a konkurenciák kulcsszavainak vizsgálatát is. Ha már kész weboldalról van szó, akkor fontos megvizsgálni a weboldal aktuális állapotát. Azon belül is például, hogy mennyire gyorsan tölt be, elég felhasználóbarát-e a kialakítása. A keresőrobotok egyik kiemelt szempontja, amikor a weboldaladat értékelik, hogy mekkora felhasználói élményt nyújtasz a látogatóidnak. Ha egy oldal túl lassan tölt be vagy a látogató szinte azonnal elhagyja a webhelyedet, az súlyosan hátra sorolhat a találati listában. Ezeket a kisebb-nagyobb hibákat mielőbb orvosolni kell a siker érdekében.
Ezt a vizsgálatot nem elég egyszer elvégezni, hiszen a trendek folyamatosan változnak, új konkurensek jelennek meg a piacon, valamint lényeges az optimalizált tartalom frissítésre is ügyelni. A havidíjas keresőoptimalizálás csomagba nem kizárólag a honlap háttérbeállításai tartoznak bele a különböző elemzésekkel, de (keresőoptimalizált) tartalommarketinget is szolgáltatunk. Ez nem jelent mást, mint hogy rendszeresen kiváló minőségű tartalmakkal (cikkekkel, különböző értékesítést segítő szövegekkel) színesítjük a weboldalad, ezzel is támogatva a jó találati helyezést.
Természetesen nagy hangsúlyt fektetünk a jó stratégia felállítására, ami lényegében szorosan összekapcsolódik a kulcsszó kutatással, hiszen ezáltal egy pontos képet kapunk arról: valójában mi érdekli a vásárlóidat.
Kiemelten fontos a helyes belső és külső linkek használata, amely a havidíjas keresőoptimalizálás szerves része. Linképítésen belül megkülönböztetünk belső és külső linkeket. Belső linkek alatt az oldalon belül elhelyezett linkeket értjük, míg a külső linkek az oldaladra mutató linkeket jelentik. A belső linkeket javasolt következetesen vezetni a kialakított stratégia alapján, ezáltal hatékonyan segíthető az oldal feltérképezése, valamint növelhető a felhasználói élmény.
Probléma általában inkább a külső linkekkel szokott előfordulni, hiszen ezek a linkek nem kizárólag a honlap tulajdonosán múlnak. A havidíjas keresőoptimalizálás csomag amellett, hogy weboldalad folyamatosan monitorozva van, azért is jó választás, mert jó minőségű, erős oldalakról származó rámutató linkekkel is segítjük weboldaladat, hogy magad mögött tudhasd a konkurenseidet.
A keresőoptimalizálásról fontos tudni, hogy egy igen hatékony eszköz, viszont egy viszonylag lassabb folyamat, amely rendszeres karbantartást igényel. Az első sikerek már néhány hónapon belül tapasztalhatóak, a befektetett munka megtérülésének ideje elsősorban a honlap kulcsszavainak ismeretében becsülhetőek meg a kampányok erősségét, illetve a stratégiai tervet figyelembe véve.
A havidíjas keresőoptimalizálás költségeit minden esetben egyedileg határozzuk meg ügyfeleink igényei alapján.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.